דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על מה אפשר לדבר עם סקסולוג? 

מאת    [ 17/01/2012 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 2979 פעמים ]

 

על מה אפשר לדבר עם סקסולוג?

קיימים דברים שהיינו מעדיפים לא לדבר עליהם, לא לקרוא עליהם, לא לדעת עליהם ובכלל... להתעלם מהם. אבל העניין הוא שברגע שאנחנו מתעלמים מהם הם עלולים לפגוע באיכות החיים שלנו בצורה משמעותית מאוד. מעבר לכך, זה עלו לפגוע לא רק בנו אלא גם בבן/ בת הזוג שלנו. אותם "דברים" מהם אנחנו מעדיפים להתעלם הם בעיות השייכות לבריאות מינית. לא הכוונה היא למחלות מין או משהו שניתן לטפל בו עם כדורים. לרוב, את הבעיות הללו ניתן לפתור בעזרת טיפול מקצועי, התייעצות, קריאה ולמידה ואפילו שינויי תפיסה מסויימים. אני לא אפרט לכם את הבעיות השונות שאנשים רבים נתקלים בהם ביום יום ביחסי הזוגיות שלהם, על הבעיות הללו תוכלו לקרוא באתר הזה-net .סקסולוג. http://www

הנושא החשוב עליו רציתי לשוחח הוא- מה כדאי לעשות במידה וישנם בעיות בזוגיות הנובעות מרפואה מינית או מכל הקשור ליחסי מין. ראשית כל ישנם מספר דברים חשובים שהם בעצם מאוד ברורים אך סביר להניח שברגע שאנחנו נמצאים בתוך זוגיות אנחנו שוכחים מהם.

קראו, תתעניינו ולכו להרצאות

אומנם זה יכול להשמע לכם מעט מוזר אך דבר חשוב מאוד בזוגיות הוא להמשיך ולהשאיר את התשוקה בין השניים. איך עושים זאת? קיימים המון ספרי קריאה בכל התחום הנוג ליחסי מין, קיים גם מידע עצום על כך באינטרנט וקיימות הרצאות שונות ומעניינות. כל זה לא מחייב מידע הקשור לפורנו אלא עצות שונות מאנשי מקצוע ובינהם סקסולוג, גניקולוגים, יועצי זוגיות וכו'. סביר להניח שרבים ממכם בטוחים בכך שאתם יודעים ומבינים כבר כל דבר הקשור בסקס, יכול להיות שזה נכון. אבל חשוב שתדעו שעצם הקריאה בנושאים האלו יכול הגביר את התשוקה.

אל תתביישו- לכו לסקסולוג

אין לכם ממה להתבייש, דעו לכם, שישנם עוד הרבה אנשים כמוכם שיש להם בעיות כאלו. חשוב להתייעץ עם סקסולוג בנושא, הוא יוכל לתת לכם פתרונות ורעיונות שונים על מנת לפתור את הבעיות שלכם. מעבר לכך קיימים הרצאות שונות שסקסולוג מעביר בצורות של חוש הומור, יציאה נחמדה שמביאה לקחת את כל הנושא הזה פחות ברצינות והרבה יותר בקלילות.

סקסולוג יכול להרגיע אותכם בנושא, כל נגיעה בכל התחום הכל כך מרתיע הזה יכול להביא אותכם להיות הרבה יותר רגועים. סקסולוג מיקצועי מוסמך על מנת  להרגיע את בני הזוג ולתת להם להרגיש שה ם יכולים לעבור את זה בקלות. בשביל זה סקסולוג קיים.

שמרו על אינטימיות       

לא מדובר רק על יחסי מין למרות שזה דבר מאוד חשוב כמובן בשימור הזוגיות, חשוב לשמור על הנגיעות הקטנות בין בני הזוג אם זה ליטופים, חיבוקים ונשיקות קטנות. דבר השומר על אש קנה בכין בני הזוג ועל שימור היחסים בינהם. כל סקסולוג יעיד על כך, ששימור כזה על אינטימיות יכול לחצות המון בעיות שהצטברו עם השנים.

 

 

קראתי שמעתי וזה מועבר אליכם, כל הבעיות אותם ניתן לפתור על ידי הליכה לסקסולוג או הרצאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב